EugeniaLo's Blog



圖畫日記


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




我一向也有寫日記的習慣,不過我不是那種會每晚乖乖的坐在書桌前寫作的人,因此便把日記本隨身攜帶,有空就寫,把即時的感想寫下來,而且日記本也可充當我的速寫簿,把我所見所聞以圖像記錄下來。由高中至今,我已經用了二十多本日記簿,儲滿了我的回憶,我希望現在起把這些紀錄整理一下,把最有趣的寫成故事,跟大家分享。

不過嘛,我還是不太習慣用電腦寫日誌,總覺得怪怪的,好像把自已的感覺機械化了,畢竟,親手寫的文章較有感情,而且也能從寫字的力度、字體的大小等得知我當日的心情,即使是同一個字,每次寫也會有點不同,滿有情趣的。我計畫將來把手寫的日記直接素描下來上載,讓大家可比「原汁原味地」欣賞我的「圖畫日記」。


1 Responses to “圖畫日記”

  1. Anonymous Anonymous 

    hoho...

    I just started to write dairy online too..

    I never write anything before though. just be careful that there may be chances ppl can read whatever you think... (keep some secret XD)

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm EugeniaLo 羅宇正
  • From Hong Kong, Hong Kong
  • I am a person with lots of crazy thoughts. I wanna share them with you guys.
  • My profile

Previous posts

Archives

Links