EugeniaLo's Blog



我的青春小鳥呢?!


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



我呀,近來一直賦閒在家,雖然不致成為家中的蛀米大蟲,不過卻感到非常憂心和內疚,畢竟我是在浪費青春呀!不曾,我是去過好幾次面試,不過總在最後關頭被刷下來,我現在心裡真是不平衡到極點,尤其是看見一眾朋友都已找到適合自己的工作,為了前途而奮鬥,我還是個連自己想要什麼也不能確定的人,真是太太太差了。 本來這種糗事是不應該公開的,不過我也想成為一個對社會有貢獻的人呀!所以我應該更積極點,也請大家一起來監察。


0 Responses to “我的青春小鳥呢?!”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

  • I'm EugeniaLo 羅宇正
  • From Hong Kong, Hong Kong
  • I am a person with lots of crazy thoughts. I wanna share them with you guys.
  • My profile

Previous posts

Archives

Links